Menu

Het Baken

Amac-winkels

Vind jouw Amac-winkel

Je iPhone laten repareren? Ook dat kan!

Amac

Vind jouw Amac-winkel

Je iPhone laten repareren? Ook dat kan!

  • Alkmaar

    Langestraat 89
    1811 JD
    Alkmaar
    088 - 027 19 00

  • Almere

    De Diagonaal 193
    1315 XM
    Almere
    088 - 027 19 01

  • Amersfoort

    Langestraat 52
    3811 AJ
    Amersfoort
    088 - 027 13 50

  • Amstelveen

    Binnenhof 62
    1181 ZJ
    Amstelveen
    088 - 027 13 30

  • Amsterdam

    Prins Hendrikkade 26
    1012 TM
    Amsterdam
    088 - 027 11 30

  • Apeldoorn

    Hoofdstraat 61 A
    7311 JV
    Apeldoorn
    088 - 027 13 60

  • Arnhem

    Roggestraat 13 a
    6811 BB
    Arnhem
    088 - 027 11 40

  • Bergen op Zoom

    Zuivelstraat 25
    4611 PE
    Bergen op Zoom
    088 - 027 13 70

  • Breda

    Ginnekenstraat 46
    4811 JJ 
    Breda
    088 - 027 13 80

  • Bussum

    Nassaulaan 15
    1404CL Bussum
    088 - 027 11 50

  • Delft

    Bastiaansplein 5
    2611 DC
    Delft
    088 - 027 11 60

  • Den Bosch

    Hinthamerstraat 27
    5211 MD
    Den Bosch
    088 - 027 13 90

  • Den Haag

    Wagenstraat 10
    2512 AX
    Den Haag
    088 - 027 14 00

  • Deventer

    Lange Bisschopstraat 39
    7411 KH
    Deventer
    088 - 027 14 10

  • Doetinchem

    Catharinastraat 13
    7001 BZ
    Doetinchem
    088 - 027 14 20

  • Dordrecht

    Bagijnhof 52
    3311 KE
    Dordrecht
    088 - 027 11 70

  • Ede

    Grotestraat 56
    6711 AN
    Ede
    088 - 027 11 80

  • Eindhoven Demer

    Demer 16
    5611 AR
    Eindhoven
    088 - 027 14 30

  • Emmen

    Mondriaanplein 18
    7811 DH
    Emmen
    088 - 027 11 90

  • Enschede

    Klanderij 53
    7511 HS
    Enschede
    088 - 027 16 00

  • Gouda

    Kleiweg 12
    2801 GG
    Gouda
    088 - 027 14 50

  • Groningen

    Westerkade 7
    9718 AP
    Groningen
    088 - 027 12 00

  • Heerenveen

    Dracht 45
    8442 BL Heerenveen
    088 - 027 12 10

  • Heerlen

    Saroleastraat 45b
    6411 LR
    Heerlen
    088 - 027 1580

  • Hilversum

    Kerkstraat 32
    1211 CL
    Hilversum
    088 - 027 12 30

  • Hoorn

    Grote Noord 50
    1621 KK
    Hoorn
    088 - 027 12 40

  • Leeuwarden

    Nieuwestad 93
    8911 CL
    Leeuwarden
    088 - 027 12 50

  • Leiden

    Haarlemmerstraat 197
    2312 DP
    Leiden
    088 - 027 14 60

  • Leidschendam

    Rozemarijn 12
    2262 AH
    Leidschendam
    088 - 027 12 60

  • Maastricht

    Wycker Brugstraat 30
    6221 ED
    Maastricht
    088 - 027 15 90

  • Middelburg

    Markt 61-63
    4331 LK
    Middelburg
    088 - 027 14 70

  • Nijmegen

    Molenstraat 94/96
    6511 HJ
    Nijmegen
    088 - 027 16 10

  • Oss

    Heuvelstraat 18
    5341 EA
    Oss
    088 - 027 12 70

  • Roermond

    Graaf Gerardstraat 35
    6041 HH
    Roermond
    088 - 027 14 80

  • Roosendaal

    Roselaar 33
    4701 BB
    Roosendaal
    088 - 027 14 90

  • Rotterdam Alexandrium

    Watermanweg 131
    3067 GA
    Rotterdam
    088 - 027 15 00

  • Rotterdam Lijnbaan

    Lijnbaan 79B/C
    3012 EM
    Rotterdam
    088 - 027 15 10

  • Sittard

    Brandstraat 18
    6131 CT
    Sittard
    088 - 027 15 20

  • Spijkenisse

    Nieuwstraat 83A
    3201 EE
    Spijkenisse
    088 - 027 15 30

  • Tilburg

    Heuvelstraat 90
    5038 AH
    Tilburg
    088 - 027 12 90

  • Uden

    Promenade 58
    5401 GM
    Uden
    088 - 027 15 40

  • Uitgeest

    Westerwerf 9a
    1911 JA
    Uitgeest
    088 - 027 13 00

  • Utrecht Post

    Oudegracht 112
    3511 AW
    Utrecht
    088 - 027 13 10

  • Utrecht The Wall

    Proostwetering 9
    3543 AB
    Utrecht
    088 - 027 13 40

  • Venlo

    Vleesstraat 75
    5911 JD
    Venlo
    088 - 027 15 70

  • Zeist

    Slotlaan 174
    3701 GS
    Zeist
    088 - 027 13 20

  • Zoetermeer

    Westwaarts 7
    2711 AD
    Zoetermeer
    088 - 027 15 60

  • Zwolle

    Diezerstraat 59
    8011 RC
    Zwolle
    088 - 027 16 20

Bestel uiterlijk voor 14 augustus.

Op Het Baken werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Directe koop.

  • iPad (2021)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel (verplicht bij verzekering)
  • Afhalen op school

Het Baken en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd.

Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Het Baken. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad (2021)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door Harmony/QSX/jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De totale maandelijkse kosten van € 15,80 bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering. (Harmony)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 48 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is € 149,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Thuisbezorgd
    Jouw bestelling wordt binnen 2 weken veilig thuisbezorgd door PostNL. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code.

    Afhalen winkel
    Je bestelling ligt binnen 2 weken voor jou klaar in de Amac Store van jouw keuze. Je krijgt bericht wanneer het zover is.

    Termijnbetaling
    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.

    Zelfverzekerd
    Als je Zelfverzekerd hebt afgesloten, vul je bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van jouw iPad. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van jouw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvang jij je iPad (retour) op jouw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.